wtorek, 10 maja 2016

Wyzwanie #12 - Mapka kartkowa | Challenge # 12 - Card Sketch

Z ogromną przyjemnością zapraszamy na nasze wzywanie - jest to mapka kartkowa. Można ją obracać, odbijać lustrzanie. 
Forma pracy: kartka, tag, okładka notesu/albumu, kalendarza etc.
Zasady wyzwania znajdując się tutaj.
Narzędzie do linkowania prac jest na końcu posta. 
Zgłaszanie prac do  9 czerwca !
Miłej zabawy! :)

We are happy to invite you to our challenge - it's a sketch for card, tag or notebook/album/calendar cover.
You can turn or mirror the sketch.
You can find the challenge rules here.
The linky tool is on the end of the post. 
The deadline is on 9th of June. 
Have fun! :)

Mapka/The sketch



Inspiracje Design Team / Design Team Reveal

Karolina_Wycina



Linka



Monika



Bluebell Chandlery 



ETI





Sponsorem wyzwania jest AltairArt

Sponsor of the challenge is AltairArt


Zwycięzca otrzyma 
The winner will receive 



Zapraszamy do wyzwania :)
Join us now :) 




7 komentarzy:

  1. świetna mapka! super inspiracje, fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczęta mam nadzieję, że sie na mnie nie obrazicie, ale kilka razy użyłam Waszej mapki :**

      Usuń
  2. Skoro dopuszcza się wykonanie okładki, toteż o taką pracę się pokusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się mapka, uwielbiam tagi, jeśli znajdę chwilkę postaram się zrobić według niej kartkę :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń